wykształcenie: minimum średnie, preferowane wyższe, szczególnie w obszarach związanych z zarządzaniem, logistyką, ekonomią, marketingiem lub innymi pokrewnymi kierunkami,
doświadczenie: minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w pracy z klientami kluczowymi lub na stanowisku o zbliżonym charakterze,
bardzo dobre zdolności komunikacyjne,
wysoka kultura osobista,
dokładność, samodzielność, dobra organizacja pracy,
umiejętność pracy w zespole i odporność na stres.
MILE WIDZIANE:
mile widziane doświadczenie zawodowe w logistyce.
OPIS STANOWISKA
Miejsce pracy – Warszawa, ul. Duchnicka 3 (Żoliborz)
Rodzaj pracy – umowa o pracę
Wymiar czasu pracy – pełny etat
Pion wsparcia
Praca stacjonarna / hybrydowa
Rodzaj umowy: umowa zlecenie Liczba wolnych stanowisk: 1
Miejsce wykonywania pracy: ul. Duchnicka 3, Warszawa
Model pracy: praca mobilna
Praca od zaraz Data ogłoszenia: 24.02.2025 r. Termin zgłaszania aplikacji: 14.03.2025 r
NAZWA INSTYTUTU
Łukasiewicz – Warszawski Instytut Technologiczny
CODZIENNE ZADANIA:
telefoniczna i e-mailowa obsługa zgłoszeń od kluczowych klientów,
planowanie i koordynowanie pracy egzaminatorów, w tym ustalanie harmonogramów ich pracy,
monitorowanie czasu pracy egzaminatorów i dbanie o efektywne wykorzystanie dostępnych zasobów,
tworzenie i aktualizowanie dokumentów, raportów oraz korespondencji związanych z procesem egzaminowania operatorów.
BENEFITY:
wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i powierzonej odpowiedzialności,
zatrudnienie na umowę o pracę,
atrakcyjne szkolenia kierunkowe,
dofinansowanie zajęć sportowych, opieka medyczna, świadczenia urlopowe i socjalne, ubezpieczenia grupowe i indywidualne,