Jak skutecznie budować i utrzymywać relacje z klientami

WHEN?
24/06/2025 12:00 am

WHERE?

Duchnicka 3, Warszawa

Wczoraj pracownicy badawczy mieli okazję poznać sposoby skutecznego budowania i utrzymywania relacji z klientami podczas szkolenia wewnętrznego prowadzonego przez Bartosza Grzonkę i Pawła Stępniaka z |Działu Współpracy Międzynarodowej i Wsparcia Przedsiębiorczości|.

Szkolenie obejmowało szeroki zakres zagadnień związanych z nowoczesnym podejściem do obsługi klienta. Uczestnicy mieli okazję pogłębić wiedzę w zakresie efektywnego nawiązywania pierwszego kontaktu z klientem, rozpoznawania typów klientów i doboru odpowiednich strategii komunikacyjnych, utrzymywania długofalowych relacji opartych na zaufaniu i profesjonalizmie, a także technik negocjacyjnych i dobrych praktyk w relacjach biznesowych.

Ważnym elementem spotkania były ćwiczenia praktyczne, realizowane w formie pracy zespołowej. Analiza rzeczywistych scenariuszy i wymiana doświadczeń umożliwiły lepsze zrozumienie omawianych zagadnień oraz ich zastosowanie w codziennej pracy.

Szkolenie stanowiło istotny element rozwoju kompetencji interpersonalnych i komunikacyjnych naszych pracowników, umożliwiając podniesienie jakości obsługi klienta i skuteczną odpowiedź na jego potrzeby.

Dowiedz się więcej

Przeczytaj Również

This will close in 0 seconds