Archiwum ogłoszeń
- wykształcenie techniczne w dyscyplinie inżynieria materiałowa
- minimum 5 lat doświadczenia w badaniach nieniszczących metodą prądów wirowych
- posiadanie uprawnień III -ego stopnia w metodzie prądów wirowych
- doświadczenie w badaniach nieniszczących na elementach części maszyn oraz instalacjach przemysłowych
- doświadczenie w realizacji projektów B+R
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z badań nieniszczących metodą prądów wirowych
- znajomość języka angielskiego
- prawo jazdy kat. B
OPIS STANOWISKA
CODZIENNE ZADANIA
- wykonywanie badań nieniszczących metodą prądów wirowych w warunkach laboratoryjnych oraz przemysłowych
- prowadzenie prac badawczo-rozwojowych w zakresie badań nieniszczących materiałów oraz opracowywania aparatury pomiarowej
- prowadzenie prac wdrożeniowych opracowywanej w centrum aparatury pomiarowej
- reprezentowanie instytutu na konferencjach oraz targach branżowych
- doradztwo techniczne oraz wsparcie merytoryczne dla partnerów biznesowych
- udział w pozyskiwaniu nowych partnerów biznesowych
- rozpowszechnianie wyników badań w formie artykułów w czasopismach naukowo-technicznych
BENEFITY
- ciekawą pracę pełną wyzwań
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- praca w przyjaznej atmosferze
- dofinansowanie zajęć sportowych
- elastyczny czas pracy
- owoce przez cały tydzień
- preferencyjne pożyczki
- parking dla pracowników
- dofinansowanie wypoczynku oraz wakacji dla dzieci
- paczki świąteczne
- wykształcenie wyższe o profilu budowlanym lub technicznym
- min. 6 lat ogólnego doświadczenia zawodowego
- min. 3 lata doświadczenia w przygotowaniu, realizacji inwestycji lub remontów budowlanych
- uprawnienia budowlane (kierowanie i nadzorowanie budowy i robót)
- znajomość prawa budowlanego
- znajomość prawa zamówień publicznych
- zdolność do samodzielnej organizacji pracy, dokładności, odpowiedzialności za wykonanie powierzonych zadań
- odpowiedzialność, uczciwość i rzetelność w działaniu
OPIS STANOWISKA
CODZIENNE ZADANIA
- nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych
- planowanie przedsięwzięć inwestycyjnych i remontowych
- opiniowanie dokumentacji projektowej
- udział w pracach komisji odbioru robót
- podpisywanie protokołów odbioru robót
- sprawdzanie i akceptacja dokumentów finansowych wykonawców robót
- sporządzanie planów i sprawozdań z realizacji zadań
- nadzorowanie i kontrola robót budowlanych
- zapewnienie terminowej i zgodnej z zakresem realizacji robót budowlanych
- potwierdzanie wykonania robót realizowanych w ramach projektów inwestycyjnych
- opiniowanie oferty na wykonanie robót budowlano-montażowych
- opiniowanie rozwiązań technicznych, analiza dokumentacji technicznej
- uczestnictwo w przygotowaniu projektów inwestycyjnych pod względem szacowania kosztów oraz harmonogramu
- koordynacja lub uczestnictwo (w zależności od statusu uprawnień) w procedurach związanych z uzyskaniem niezbędnych zgód i decyzji związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie dla projektów inwestycyjnych
- samodzielnie prowadzenie niewielkich projektów inwestycyjnych lub prowadzenie projektów inwestycyjnych jako kierownik projektu (w zależności od statusu uprawnień)
BENEFITY
- ciekawą pracę pełną wyzwań
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- praca w przyjaznej atmosferze
- dofinansowanie zajęć sportowych
- elastyczny czas pracy
- owoce przez cały tydzień
- preferencyjne pożyczki
- parking dla pracowników
- dofinansowanie wypoczynku oraz wakacji dla dzieci
- paczki świąteczne
- wykształcenie wyższe techniczne w obszarze maszyn roboczych, automatyzacji, budownictwa lub innych pokrewnych
- doświadczenie na stanowisku kierowniczym min 5 lat, w tym doświadczenie w prowadzeniu procesów inwestycyjnych
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie co najmniej B2
- umiejętność organizacji produkcji, wdrażania nowych koncepcji i nowych technologii B&R
- inicjatywa, proaktywność, konsekwencja w działaniu, zaangażowanie oraz silna determinacja w osiąganiu postawionych celów
- dobre umiejętności komunikacyjne
- zarządzanie podległymi strukturami działu
- zdolność kierowania projektami badawczymi i rozwojowymi lub realizowanymi we współpracy z przedsiębiorstwami
- umiejętności analitycznego myślenia
MILE WIDZIANE
- znajomość dodatkowego języka będzie atutem
- ukończone studia Executive MBA
OPIS STANOWISKA
CODZIENNE ZADANIA
- organizacja od podstaw nowego zespołu badawczego w obszarze maszyn roboczych i automatyzacji procesów produkcyjnych m.in. poprzez ocenę obecnych pracowników Centrum i współudział w procesie rekrutacji nowych pracowników
- kreowanie we współpracy z Z-cą Dyrektora ds. Badawczych strategii i dostarczanie rozwiązań robotycznych oraz procesów przepływów pracy
- realizowanie badań i prac doświadczalnych oraz przygotowywanie metodyk badawczych
- pozyskiwanie projketów w ramach funduszy europejskich (Program Horyzont Europa) i funduszy krajowych (NCBiR, NCN, PARP)
- nadzór nad projektami, doborem technologii oraz parku maszyn do produkcji
- wdrażanie nowych systemów zarządzania oraz rozliczenia produkcji w celu optymalizacji przy zastosowaniu nowoczesnych technik, np.: Lean Manufacturing, Kaizen, Kanban
- osiąganie ustalonych celów pod względem ilościowym i jakościowym
- nadzór nad budżetem
- współpraca z innymi Centrami Badawczymi i komórkami organizacyjnymi Instytutu
BENEFITY
- ciekawą pracę pełną wyzwań
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- praca w przyjaznej atmosferze
- dofinansowanie zajęć sportowych
- elastyczny czas pracy
- owoce przez cały tydzień
- preferencyjne pożyczki
- parking dla pracowników
- dofinansowanie wypoczynku oraz wakacji dla dzieci
- paczki świąteczne
- wykształcenie wyższe – rachunkowość/zarządzanie/finanse,
- dobra znajomość nowoczesnych metod zarządzania finansami,
- umiejętność planowania i zarządzania budżetem,
- umiejętności analityczne,
- umiejętność podejmowania decyzji,
- dobra organizacja pracy własnej,
- odpowiedzialność i samodzielność w działaniu,
- biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności w zastosowaniu do analiz finansowych.
OPIS STANOWISKA
CODZIENNE ZADANIA
- realizacja procesów planowania i sprawozdawczości w zakresie działalności i finansów Instytutu, w tym procesów wynikających z wymagań ustawowych,
- opracowywanie i wdrażanie procedur wewnętrznych w zakresie gospodarki finansowej i organizacji,
- nadzór i koordynacja przy planowaniu oraz realizacji inwestycji pod kątem finansowym,
- przygotowywanie wniosków, opinii i analiz dotyczących wszelkich działań powodujących skutki finansowe dla Instytutu,
- koordynacja przygotowania biznes planów,
- współpraca z bankami, innymi instytucjami finansowymi oraz organami administracji w zakresie finansów,
- nadzór nad terminowością rozliczeń, w szczególności z tytułu podatków (VAT, CIT, PIT),
- współpraca z organami kontrolnymi, obsługa i koordynacja kontroli zewnętrznych.
BENEFITY
- ciekawą pracę pełną wyzwań
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- praca w przyjaznej atmosferze
- dofinansowanie zajęć sportowych
- elastyczny czas pracy
- owoce przez cały tydzień
- preferencyjne pożyczki
- parking dla pracowników
- dofinansowanie wypoczynku oraz wakacji dla dzieci
- paczki świąteczne
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie lub administracja)
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy biurowej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Znajomość i umiejętność posługiwania się pakietem MS Office (Word, Excel)
- Komunikatywność, dyspozycyjność, rzetelność i dokładność
- Sprawne i kreatywne tworzenie treści do opracowywanych dokumentów
OPIS STANOWISKA
CODZIENNE ZADANIA
- Współudział w przygotowywaniu wewnętrznych aktów normatywnych Instytutu, w szczególności: regulaminu i schematu organizacyjnego, procedur zarządczych
- Współudział w przygotowywaniu rocznego Planu Działalności Instytutu
- Współudział w przygotowywaniu rocznego sprawozdania z działalności Instytutu
- Współudział w zakresie przygotowywania strategii, procesów doskonalących, sprawozdawczości, opracowywanie dokumentów w tym zakresie
- Współudział w zakresie monitorowania strategii i wyznaczonych Celów
- Działania w zakresie raportowania danych do zewnętrznych baz danych
- Współudział w zakresie obsługi formalnej i technicznej posiedzeń Rady Instytutu Sieci i spotkań Kierownictwa
- Koordynacja działań w obszarze własności intelektualnej (współpraca z Urzędem Patentowym i komórkami wewnętrznymi)
- Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych
- Prowadzenie i archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami
BENEFITY
- ciekawą pracę pełną wyzwań
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- praca w przyjaznej atmosferze
- dofinansowanie zajęć sportowych
- elastyczny czas pracy
- owoce przez cały tydzień
- preferencyjne pożyczki
- parking dla pracowników
- dofinansowanie wypoczynku oraz wakacji dla dzieci
- paczki świąteczne
WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE
- Masz ukończone studia inżynierskie z zakresu budownictwa, maszyn dla budownictwa, mechaniki i budowy maszyn, maszyn do robót ziemnych i transportu bliskiego, mechanizacji rolnictwa, eksploatacji i technologii maszyn i pojazdów, drogownictwa i górnictwa, transportu lub pokrewne
- Lubisz pracować z ludźmi
- Jesteś samodzielny
- Pracujesz efektywnie, podejmujesz inicjatywę
- Tworzenie dokumentów przychodzi Ci z łatwością
- Dynamicznie zmieniające się okoliczności są dla Ciebie motywacją do działania
- Masz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z posiadanym wykształceniem
- Posiadasz wiedzę techniczną związaną z budową i technologią pracy maszyn i urządzeń
- Lubisz wyjazdy służbowe
- Posiadasz prawo jazdy kat. B
OPIS STANOWISKA
Oferta ważna do 03.04.2023 r.
CODZIENNE ZADANIA
- Współtworzenie rozwiązań systemowych dotyczących nabywania uprawnień operatorów i monterów
- Tworzenie i wprowadzenie usprawnień w procesie egzaminowania
- Analiza dokumentacji technicznej maszyn i urządzeń na potrzeby tworzenia opinii i rozwiązań dotyczących procesu egzaminowania
- Tworzenie dokumentacji procesowej
- Współpraca i budowanie relacji z branżą budowlaną, producentami maszyn i urządzeń
- Organizacja rozwoju zawodowego współpracowników
BENEFITY
- Ciekawą pracę pełną wyzwań
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- Szkolenia kierunkowe
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- Pracę w przyjaznej atmosferze
WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE
Wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie (preferowane kierunki: budownictwo, geologia, inżynieria lądowa lub pokrewne)
Otwartość na dalsze podnoszenie kwalifikacji, na podejmowanie nowych zadań i zdobywanie nowych umiejętności
Kreatywność w poszukiwaniu rozwiązywań problemów badawczych
Dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w zespole, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
Prawo jazdy kat. B
OPIS STANOWISKA
Oferta ważna do 24.04.2023 r.
CODZIENNE ZADANIA
Wykonywanie badań właściwości fizykomechanicznych kruszyw, mieszanek betonowych, betonów, cementów w ramach świadczonych usług komercyjnych
Działania związane z weryfikacją metod badawczych, potwierdzeniem ważności wyników
Udział w realizacji prac badawczo-rozwojowych
Dbałość o poprawne, rzetelne i terminowe wykonywanie powierzonych obowiązków
Mile widziane
Doświadczenie w pracy laboratoryjnej
Znajomość normy PN-EN ISO/IEC 17025
Znajomość technologii betonów
BENEFITY
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- owoce
- preferencyjne pożyczki
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- dofinansowanie wypoczynku
- dofinansowanie wakacji dzieci
- paczki świąteczne
- Wykształcenie wyższe
- Staż pracy – 3 letni staż pracy, w tym minimum 2 lata stażu pracy na podobnym stanowisku
OPIS STANOWISKA
CODZIENNE ZADANIA
- 1. Przyjmowanie i analiza wniosków zakupowych, stanowiących podstawę opracowywania treści wszelkich dokumentów zawierających specyfikację warunków zamówienia
- 2. Prowadzenie dokumentacji związanej z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 tyś zł, w tym :
- przyjmowanie ofert, przechowywanie ofert,
- weryfikacja ofert pod względem formalno-prawnym,
- przedłużanie terminu składania ofert, sprawdzanie czy oferent dokonał obowiązku wpłacenia wadium,
- zawiadomienie wykonawców o wyniku postępowania, przygotowanie projektów umów w sprawie udzielenia zamówienia publicznego
- 3. Wspieranie pracowników Instytutu w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 130 tyś zł w zakresie merytorycznym oraz przygotowywanie dokumentacji od strony formalno-prawnej
- 4. Opracowywanie projektów (wzorów) formularzy, wniosków i dokumentów służących udokumentowaniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 tyś zł :
- dokumentację związaną z przygotowaniem przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- zaproszenie do składania ofert,
- warunki umowy w sprawie zamówienia publicznego
- 5. Udział w czynnościach kontrolnych
- 6. Ogłaszanie Zaproszeń do składania ofert
- 7. Uzupełnianie treści wzorów umów o dane wynikające z wybranej oferty i przekazanie do podpisania i realizacji
- 8. Sprawdzenie dokumentów dotyczących zamówień publicznych o wartości poniżej 130 tyś zł pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami oraz ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym i spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków
- 9. Opracowanie sprawozdań rocznych z realizacji zamówień publicznych
- 10. Dbanie o prawidłowe prowadzenie zakupów w ramach prowadzonych zadań, w tym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wydatkowanie środków publicznych, terminowe opisywanie zleceń, umów i rachunków
- 11. Sporządzanie na żądanie przełożonych sprawozdań i analiz dotyczących spraw objętych zakresem czynności
- 12. Sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych wynikających z zakresu zadań stanowiska
- 13. Przygotowanie odpowiedzi na wnioski o udzielenia informacji publicznej dotyczącej zakresu działania stanowiska
- 14. Dbanie o terminowy zwrot wadium
- 15. Archiwizacja dokumentacji
MILE WIDZIANE
- znajomość i umiejętność właściwej interpretacji przepisów prawnych z zakresu: Ustawa Prawo Zamówień Publicznych; Ustawy o finansach publicznych;
- znajomość MS Office,
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia,
- odporność na stres,
- rzetelność, komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, obowiązkowość,
- skrupulatność, dokładność,
- dyspozycyjność, kreatywność,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych
BENEFITY
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- owoce
- preferencyjne pożyczki
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- dofinansowanie wypoczynku
- dofinansowanie wakacji dzieci
- paczki świąteczne
- Wykształcenie wyższe
- Staż pracy – 5 letni staż pracy, w tym minimum 3 lata stażu pracy na stanowisku ds. Zamówień Publicznych,
- Znajomość i umiejętność właściwej interpretacji przepisów prawnych z zakresu: Ustawa prawo zamówień publicznych, Ustawy o finansach publicznych
OPIS STANOWISKA
CODZIENNE ZADANIA
- Przyjmowanie i analiza wniosków o wszczęcie zamówienia publicznego, stanowiących podstawę opracowywania treści wszelkich dokumentów zawierających specyfikację warunków zamówienia
- Prowadzenie dokumentacji związanej z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w tym : przyjmowanie ofert, przechowywanie ofert, weryfikacja ofert pod względem formalno-prawnym, przedłużanie terminu składania ofert, sprawdzanie czy oferent dokonał obowiązku wpłacenia wadium, obsługa techniczna Komisji Przetargowej, zawiadomienie wykonawców o wyniku przetargu, przygotowanie projektów umów w sprawie udzielenia zamówienia publicznego
- Uczestnictwo w rozpatrywaniu odwołań i prowadzeniu postępowania odwoławczego uczestniczenie w pracach komisji przetargowych
- Wspieranie pracowników Instytutu w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie merytorycznym oraz przygotowywanie dokumentacji od strony formalno-prawnej
- Opracowywanie projektów (wzorów) formularzy, wniosków i dokumentów służących udokumentowaniu każdego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: dokumentację związaną z przygotowaniem przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, specyfikacje warunków zamówienia, warunki umowy w sprawie zamówienia publicznego, zaproszenie do w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli udział uczestnika postępowania uzależniony jest od: zaproszenia do składania wniosków lub ofert, zaproszenia do udziału w negocjacjach, zapytanie o cenę
- Udział w czynnościach kontrolnych
- Opracowywanie projektów (wzorów) formularzy, wniosków i dokumentów służących udokumentowaniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 tyś zł :
- Ogłaszanie przetargów
- Współpraca z radcą prawnym w sprawach wymagających opinii prawnej oraz w zakresie prowadzenia postępowania odwoławczego
- Uzupełnianie treści wzorów umów o dane wynikające z wybranej oferty i przekazanie do podpisania i realizacji
- Sprawdzenie dokumentów dotyczących zamówień publicznych pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami oraz ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym i spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków dla potrzeb komisji przetargowej
- Opracowanie sprawozdań rocznych z realizacji zamówień publicznych
- Dbanie o prawidłowe prowadzenie zakupów w ramach prowadzonych zadań, w tym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wydatkowanie środków publicznych, terminowe opisywanie zleceń, umów i rachunków
- Sporządzanie na żądanie przełożonych sprawozdań i analiz dotyczących spraw objętych zakresem czynności
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych wynikających z zakresu zadań stanowiska
- Przygotowanie odpowiedzi na wnioski o udzielenia informacji publicznej dotyczącej zakresu działania stanowiska
- Dbanie o terminowy zwrot wadium
- Archiwizacja dokumentacji przetargowe
MILE WIDZIANE
- znajomość MS Office,
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia,
- odporność na stres,
- rzetelność, komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, obowiązkowość,
- skrupulatność, dokładność,
- Dyspozycyjność, kreatywność,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych
BENEFITY
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- owoce
- preferencyjne pożyczki
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- dofinansowanie wypoczynku
- dofinansowanie wakacji dzieci
- paczki świąteczne
- Wykształcenie wyższe techniczne o profilu mechanicznym lub budowlanym
- Znajomość zagadnień metrologicznych związanych w wykonywaniu pomiarów wielkości fizycznych
- Znajomość podstaw konstrukcji budowlanych w szczególności konstrukcji prętowych
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Znajomość programów: WORD, EXCEL, AUTOCAD, SOLID WORKS lub pokrewnych
- Chęć do nauki i pogłębiania Swojej wiedzy
- Zaangażowanie, kreatywność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy
- Prawo jazdy kat. B
OPIS STANOWISKA
CODZIENNE ZADANIA
- Prowadzenia badań wytrzymałościowych konstrukcji tymczasowych:
- Przyjmowanie wyrobów do badań zgodnie z postanowieniami procedury,
- Przekazywanie wyrobów po badaniach zgodnie z postanowieniami procedury,
- Wykonywanie badań i stosownej dokumentacji z zastosowaniem postanowień procedury i instrukcji systemu jakości,
- Opracowywanie wyników badań w formie załączników do ekspertyzy,
- Opracowywanie ekspertyz – sprawozdań z badań,
- Nadzór nad aparaturą pomiarową
- Koordynacja z poziomu zakładu procesów certyfikacyjnych dotyczących konstrukcji tymczasowych, realizowanych w instytucie
- Prowadzenie prac badawczo rozwojowych w zakresie konstrukcji tymczasowych
- Czynne uczestniczenie w projektowaniu nowych stanowisk badawczych oraz prac modernizacyjnych stanowisk już istniejących.
MILE WIDZIANE
- Znajomość programu: Autodesk Robot Structural Analysis Professional,
- Znajomość zagadnień techniki rusztowaniowej w zakresie teoretycznym i wykonawczym
- Znajomość systemów zarządzania jakością w zakładach produkcyjnych
BENEFITY
- Ciekawą pracę pełną wyzwań
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- Szkolenia kierunkowe: możliwość uzyskania uprawnień montera rusztowań, elektrycznych do 1 kV, obsługi zaawansowanej aparatury pomiarowej (np. Wizyjny system pomiarowy Aramis Adjustable 3D) itp.
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych – dofinansowanie nauki języków obcych, szkoleń, kursów itp.
- Pracę w przyjaznej atmosferze