Archiwum ogłoszeń

Archiwum ogłoszeń

WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE
  • wykształcenie techniczne w dyscyplinie inżynieria materiałowa
  • minimum 5 lat doświadczenia w badaniach nieniszczących metodą prądów wirowych
  • posiadanie uprawnień III -ego stopnia w metodzie prądów wirowych
  • doświadczenie w badaniach nieniszczących na elementach części maszyn oraz instalacjach przemysłowych
  • doświadczenie w realizacji projektów B+R
  • doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z badań nieniszczących metodą prądów wirowych
  • znajomość języka angielskiego
  • prawo jazdy kat. B

OPIS STANOWISKA

Oferta ważna do 3.03.2023 r.

CODZIENNE ZADANIA

  • wykonywanie badań nieniszczących metodą prądów wirowych w warunkach laboratoryjnych oraz przemysłowych
  • prowadzenie prac badawczo-rozwojowych w zakresie badań nieniszczących materiałów oraz opracowywania aparatury pomiarowej
  • prowadzenie prac wdrożeniowych opracowywanej w centrum aparatury pomiarowej
  • reprezentowanie instytutu na konferencjach oraz targach branżowych
  • doradztwo techniczne oraz wsparcie merytoryczne dla partnerów biznesowych
  • udział w pozyskiwaniu nowych partnerów biznesowych
  • rozpowszechnianie wyników badań w formie artykułów w czasopismach naukowo-technicznych

BENEFITY

  • ciekawą pracę pełną wyzwań
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • praca w przyjaznej atmosferze
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • elastyczny czas pracy
  • owoce przez cały tydzień
  • preferencyjne pożyczki
  • parking dla pracowników
  • dofinansowanie wypoczynku oraz wakacji dla dzieci
  • paczki świąteczne
WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE
  • wykształcenie wyższe o profilu budowlanym lub technicznym
  • min. 6 lat ogólnego doświadczenia zawodowego
  • min. 3 lata doświadczenia w przygotowaniu, realizacji inwestycji lub remontów budowlanych
  • uprawnienia budowlane  (kierowanie i nadzorowanie budowy i robót)
  • znajomość prawa budowlanego
  • znajomość prawa zamówień publicznych
  • zdolność do samodzielnej organizacji pracy, dokładności, odpowiedzialności za wykonanie powierzonych zadań
  • odpowiedzialność, uczciwość i rzetelność w działaniu

OPIS STANOWISKA

Oferta ważna do 15.02.2023 r.

CODZIENNE ZADANIA

  • nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych
  • planowanie przedsięwzięć inwestycyjnych i remontowych
  • opiniowanie dokumentacji projektowej
  • udział w pracach komisji odbioru robót
  • podpisywanie protokołów odbioru robót
  • sprawdzanie i akceptacja dokumentów finansowych wykonawców robót
  • sporządzanie planów i sprawozdań z realizacji zadań
  • nadzorowanie i kontrola robót budowlanych
  • zapewnienie terminowej i zgodnej z zakresem realizacji robót budowlanych
  • potwierdzanie wykonania robót realizowanych w ramach projektów inwestycyjnych
  • opiniowanie oferty na wykonanie robót budowlano-montażowych
  • opiniowanie rozwiązań technicznych, analiza dokumentacji technicznej
  • uczestnictwo w przygotowaniu projektów inwestycyjnych pod względem szacowania kosztów oraz harmonogramu
  • koordynacja lub uczestnictwo (w zależności od statusu uprawnień) w procedurach związanych z uzyskaniem niezbędnych zgód i decyzji związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie dla projektów inwestycyjnych
  • samodzielnie prowadzenie niewielkich projektów inwestycyjnych lub prowadzenie projektów inwestycyjnych jako kierownik projektu (w zależności od statusu uprawnień)

BENEFITY

  • ciekawą pracę pełną wyzwań
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • praca w przyjaznej atmosferze
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • elastyczny czas pracy
  • owoce przez cały tydzień
  • preferencyjne pożyczki
  • parking dla pracowników
  • dofinansowanie wypoczynku oraz wakacji dla dzieci
  • paczki świąteczne
WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE
  • wykształcenie wyższe techniczne w obszarze maszyn roboczych, automatyzacji, budownictwa lub innych pokrewnych
  • doświadczenie na stanowisku kierowniczym min 5 lat, w tym doświadczenie w prowadzeniu procesów inwestycyjnych
  • znajomość języka angielskiego  w mowie i piśmie na poziomie co najmniej B2
  • umiejętność organizacji produkcji, wdrażania nowych koncepcji i nowych technologii B&R
  • inicjatywa, proaktywność, konsekwencja w działaniu, zaangażowanie oraz silna determinacja w osiąganiu postawionych celów
  • dobre umiejętności komunikacyjne
  • zarządzanie podległymi strukturami działu
  • zdolność kierowania projektami badawczymi i rozwojowymi lub realizowanymi we współpracy z przedsiębiorstwami
  • umiejętności analitycznego myślenia

MILE WIDZIANE

  • znajomość dodatkowego języka będzie atutem
  • ukończone studia Executive MBA

OPIS STANOWISKA

Oferta ważna do 31.01.2023 r.

CODZIENNE ZADANIA

  • organizacja od podstaw nowego zespołu badawczego w obszarze maszyn roboczych i automatyzacji procesów produkcyjnych m.in. poprzez ocenę obecnych pracowników Centrum i współudział w procesie rekrutacji nowych pracowników
  • kreowanie we współpracy z Z-cą Dyrektora ds. Badawczych strategii i dostarczanie rozwiązań robotycznych oraz procesów przepływów pracy
  • realizowanie badań i prac doświadczalnych oraz przygotowywanie metodyk badawczych
  • pozyskiwanie projketów w ramach funduszy europejskich (Program Horyzont Europa) i funduszy krajowych (NCBiR, NCN, PARP)
  • nadzór nad projektami, doborem technologii oraz parku maszyn do produkcji
  • wdrażanie nowych systemów zarządzania oraz rozliczenia produkcji w celu optymalizacji przy zastosowaniu nowoczesnych technik, np.:  Lean Manufacturing, Kaizen, Kanban
  • osiąganie ustalonych celów pod względem ilościowym i jakościowym
  • nadzór nad budżetem
  • współpraca z innymi Centrami Badawczymi i komórkami  organizacyjnymi Instytutu

BENEFITY

  • ciekawą pracę pełną wyzwań
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • praca w przyjaznej atmosferze
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • elastyczny czas pracy
  • owoce przez cały tydzień
  • preferencyjne pożyczki
  • parking dla pracowników
  • dofinansowanie wypoczynku oraz wakacji dla dzieci
  • paczki świąteczne
WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE
  • wykształcenie wyższe – rachunkowość/zarządzanie/finanse,
  • dobra znajomość nowoczesnych metod zarządzania finansami,
  • umiejętność planowania i zarządzania budżetem,
  • umiejętności analityczne,
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • dobra organizacja pracy własnej,
  • odpowiedzialność i samodzielność w działaniu,
  • biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności w zastosowaniu do analiz finansowych.

OPIS STANOWISKA

Oferta ważna do 28.02.2023 r.

CODZIENNE ZADANIA

  • realizacja procesów planowania i sprawozdawczości w zakresie działalności i finansów Instytutu, w tym procesów wynikających z wymagań ustawowych,
  • opracowywanie i wdrażanie procedur wewnętrznych w zakresie gospodarki finansowej i organizacji,
  • nadzór i koordynacja przy planowaniu oraz realizacji inwestycji pod kątem finansowym,
  • przygotowywanie wniosków, opinii i analiz dotyczących wszelkich działań powodujących skutki finansowe dla Instytutu,
  • koordynacja przygotowania biznes planów,
  • współpraca z bankami, innymi instytucjami finansowymi oraz organami administracji w zakresie finansów,
  • nadzór nad terminowością rozliczeń, w szczególności z tytułu podatków (VAT, CIT, PIT),
  • współpraca z organami kontrolnymi, obsługa i koordynacja kontroli zewnętrznych.

BENEFITY

  • ciekawą pracę pełną wyzwań
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • praca w przyjaznej atmosferze
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • elastyczny czas pracy
  • owoce przez cały tydzień
  • preferencyjne pożyczki
  • parking dla pracowników
  • dofinansowanie wypoczynku oraz wakacji dla dzieci
  • paczki świąteczne
WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie lub administracja)
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy biurowej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość i umiejętność posługiwania się pakietem MS Office (Word, Excel)
  • Komunikatywność, dyspozycyjność, rzetelność i dokładność
  • Sprawne i kreatywne tworzenie treści do opracowywanych dokumentów

OPIS STANOWISKA

Oferta ważna do 28.02.2023 r.

CODZIENNE ZADANIA

  • Współudział w przygotowywaniu wewnętrznych aktów normatywnych Instytutu, w szczególności: regulaminu i schematu organizacyjnego, procedur zarządczych
  • Współudział w przygotowywaniu rocznego Planu Działalności Instytutu
  • Współudział w przygotowywaniu rocznego sprawozdania z działalności Instytutu
  • Współudział w zakresie przygotowywania strategii, procesów doskonalących, sprawozdawczości, opracowywanie dokumentów w tym zakresie
  • Współudział w zakresie monitorowania strategii i wyznaczonych Celów
  • Działania w zakresie raportowania danych do zewnętrznych baz danych
  • Współudział w zakresie obsługi formalnej i technicznej posiedzeń Rady Instytutu Sieci i spotkań Kierownictwa
  • Koordynacja działań w obszarze własności intelektualnej (współpraca z Urzędem Patentowym i komórkami wewnętrznymi)
  • Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych
  • Prowadzenie i archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami

BENEFITY

  • ciekawą pracę pełną wyzwań
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • praca w przyjaznej atmosferze
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • elastyczny czas pracy
  • owoce przez cały tydzień
  • preferencyjne pożyczki
  • parking dla pracowników
  • dofinansowanie wypoczynku oraz wakacji dla dzieci
  • paczki świąteczne

WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE

  • Masz ukończone studia inżynierskie z zakresu budownictwa, maszyn dla budownictwa, mechaniki i budowy maszyn, maszyn do robót ziemnych i transportu bliskiego, mechanizacji rolnictwa, eksploatacji i technologii maszyn i pojazdów, drogownictwa i górnictwa, transportu lub pokrewne
  • Lubisz pracować z ludźmi
  • Jesteś samodzielny
  • Pracujesz efektywnie, podejmujesz inicjatywę
  • Tworzenie dokumentów przychodzi Ci z łatwością
  • Dynamicznie zmieniające się okoliczności są dla Ciebie motywacją do działania
  • Masz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z posiadanym wykształceniem
  • Posiadasz wiedzę techniczną związaną z budową i technologią pracy maszyn i urządzeń
  • Lubisz wyjazdy służbowe
  • Posiadasz prawo jazdy kat. B

OPIS STANOWISKA

Oferta ważna do 03.04.2023 r.

CODZIENNE ZADANIA

  • Współtworzenie rozwiązań systemowych dotyczących nabywania uprawnień operatorów i monterów
  • Tworzenie i wprowadzenie usprawnień w procesie egzaminowania
  • Analiza dokumentacji technicznej maszyn i urządzeń na potrzeby tworzenia opinii i rozwiązań dotyczących procesu egzaminowania
  • Tworzenie dokumentacji procesowej
  • Współpraca i budowanie relacji z branżą budowlaną, producentami maszyn i urządzeń
  • Organizacja rozwoju zawodowego współpracowników

BENEFITY

  • Ciekawą pracę pełną wyzwań
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Szkolenia kierunkowe
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Pracę w przyjaznej atmosferze

WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE

  • Wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie (preferowane kierunki: budownictwo, geologia, inżynieria lądowa lub pokrewne)

  • Otwartość na dalsze podnoszenie kwalifikacji, na podejmowanie nowych zadań i zdobywanie nowych umiejętności

  • Kreatywność w poszukiwaniu rozwiązywań problemów badawczych

  • Dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w zespole, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków

  • Prawo jazdy kat. B

OPIS STANOWISKA

Oferta ważna do 24.04.2023 r.

CODZIENNE ZADANIA

  • Wykonywanie badań właściwości fizykomechanicznych kruszyw, mieszanek betonowych, betonów, cementów w ramach świadczonych usług komercyjnych

  • Działania związane z weryfikacją metod badawczych, potwierdzeniem ważności wyników

  • Udział w realizacji prac badawczo-rozwojowych

  • Dbałość o poprawne, rzetelne i terminowe wykonywanie powierzonych obowiązków

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy laboratoryjnej

  • Znajomość normy PN-EN ISO/IEC 17025

  • Znajomość technologii betonów

BENEFITY

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • elastyczny czas pracy
  • owoce
  • preferencyjne pożyczki
  • kawa / herbata
  • parking dla pracowników
  • dofinansowanie wypoczynku
  • dofinansowanie wakacji dzieci
  • paczki świąteczne
WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE
  • Wykształcenie wyższe
  • Staż pracy – 3 letni staż pracy, w tym minimum 2 lata stażu pracy na podobnym stanowisku

OPIS STANOWISKA

Oferta ważna do 26.04.2023 r.

CODZIENNE ZADANIA

  • 1. Przyjmowanie i analiza wniosków zakupowych, stanowiących podstawę opracowywania treści wszelkich dokumentów zawierających specyfikację warunków zamówienia
  • 2. Prowadzenie dokumentacji związanej z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 tyś zł, w tym :
  • przyjmowanie ofert, przechowywanie ofert,
  • weryfikacja ofert pod względem formalno-prawnym,
  • przedłużanie terminu składania ofert, sprawdzanie czy oferent dokonał obowiązku wpłacenia wadium,
  • zawiadomienie wykonawców o wyniku postępowania, przygotowanie projektów umów w sprawie udzielenia zamówienia publicznego
  • 3. Wspieranie pracowników Instytutu w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 130 tyś zł w zakresie merytorycznym oraz przygotowywanie dokumentacji od strony formalno-prawnej
  • 4. Opracowywanie projektów (wzorów) formularzy, wniosków i dokumentów służących udokumentowaniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 tyś zł :
  • dokumentację związaną z przygotowaniem przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
  • zaproszenie do składania ofert,
  • warunki umowy w sprawie zamówienia publicznego
  • 5. Udział w czynnościach kontrolnych
  • 6. Ogłaszanie Zaproszeń do składania ofert
  • 7. Uzupełnianie treści wzorów umów o dane wynikające z wybranej oferty i przekazanie do podpisania i realizacji
  • 8. Sprawdzenie dokumentów dotyczących zamówień publicznych o wartości poniżej 130 tyś zł pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami oraz ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym i spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków
  • 9. Opracowanie sprawozdań rocznych z realizacji zamówień publicznych
  • 10. Dbanie o prawidłowe prowadzenie zakupów w ramach prowadzonych zadań, w tym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wydatkowanie środków publicznych, terminowe opisywanie zleceń, umów i rachunków
  • 11. Sporządzanie na żądanie przełożonych sprawozdań i analiz dotyczących spraw objętych zakresem czynności
  • 12. Sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych wynikających z zakresu zadań stanowiska
  • 13. Przygotowanie odpowiedzi na wnioski o udzielenia informacji publicznej dotyczącej zakresu działania stanowiska
  • 14. Dbanie o terminowy zwrot wadium
  • 15. Archiwizacja dokumentacji

MILE WIDZIANE

  • znajomość i umiejętność właściwej interpretacji przepisów prawnych z zakresu: Ustawa Prawo Zamówień Publicznych; Ustawy o finansach publicznych;
  • znajomość MS Office,
  • umiejętność analitycznego i logicznego myślenia,
  • odporność na stres,
  • rzetelność, komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, obowiązkowość,
  • skrupulatność, dokładność,
  • dyspozycyjność, kreatywność,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych

BENEFITY

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • elastyczny czas pracy
  • owoce
  • preferencyjne pożyczki
  • kawa / herbata
  • parking dla pracowników
  • dofinansowanie wypoczynku
  • dofinansowanie wakacji dzieci
  • paczki świąteczne
WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE
  • Wykształcenie wyższe
  • Staż pracy – 5 letni staż pracy, w tym minimum 3 lata stażu pracy na stanowisku ds. Zamówień Publicznych,
  • Znajomość i umiejętność właściwej interpretacji przepisów prawnych z zakresu: Ustawa prawo zamówień publicznych, Ustawy o finansach publicznych

OPIS STANOWISKA

Oferta ważna do 26.04.2023 r.

CODZIENNE ZADANIA

  • Przyjmowanie i analiza wniosków o wszczęcie zamówienia publicznego, stanowiących podstawę opracowywania treści wszelkich dokumentów zawierających specyfikację warunków zamówienia
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w tym : przyjmowanie ofert, przechowywanie ofert, weryfikacja ofert pod względem formalno-prawnym, przedłużanie terminu składania ofert, sprawdzanie czy oferent dokonał obowiązku wpłacenia wadium, obsługa techniczna Komisji Przetargowej, zawiadomienie wykonawców o wyniku przetargu, przygotowanie projektów umów w sprawie udzielenia zamówienia publicznego
  • Uczestnictwo w rozpatrywaniu odwołań i prowadzeniu postępowania odwoławczego uczestniczenie w pracach komisji przetargowych
  • Wspieranie pracowników Instytutu w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie merytorycznym oraz przygotowywanie dokumentacji od strony formalno-prawnej
  • Opracowywanie projektów (wzorów) formularzy, wniosków i dokumentów służących udokumentowaniu każdego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: dokumentację związaną z przygotowaniem przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, specyfikacje warunków zamówienia, warunki umowy w sprawie zamówienia publicznego, zaproszenie do w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli udział uczestnika postępowania uzależniony jest od: zaproszenia do składania wniosków lub ofert, zaproszenia do udziału w negocjacjach, zapytanie o cenę
  • Udział w czynnościach kontrolnych
  • Opracowywanie projektów (wzorów) formularzy, wniosków i dokumentów służących udokumentowaniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 tyś zł :
  • Ogłaszanie przetargów
  • Współpraca z radcą prawnym w sprawach wymagających opinii prawnej oraz w zakresie prowadzenia postępowania odwoławczego
  • Uzupełnianie treści wzorów umów o dane wynikające z wybranej oferty i przekazanie do podpisania i realizacji
  • Sprawdzenie dokumentów dotyczących zamówień publicznych pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami oraz ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym i spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków dla potrzeb komisji przetargowej
  • Opracowanie sprawozdań rocznych z realizacji zamówień publicznych
  • Dbanie o prawidłowe prowadzenie zakupów w ramach prowadzonych zadań, w tym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wydatkowanie środków publicznych, terminowe opisywanie zleceń, umów i rachunków
  • Sporządzanie na żądanie przełożonych sprawozdań i analiz dotyczących spraw objętych zakresem czynności
  • Sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych wynikających z zakresu zadań stanowiska
  • Przygotowanie odpowiedzi na wnioski o udzielenia informacji publicznej dotyczącej zakresu działania stanowiska
  • Dbanie o terminowy zwrot wadium
  • Archiwizacja dokumentacji przetargowe

MILE WIDZIANE

  • znajomość MS Office,
  • umiejętność analitycznego i logicznego myślenia,
  • odporność na stres,
  • rzetelność, komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, obowiązkowość,
  • skrupulatność, dokładność,
  • Dyspozycyjność, kreatywność,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych

BENEFITY

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • elastyczny czas pracy
  • owoce
  • preferencyjne pożyczki
  • kawa / herbata
  • parking dla pracowników
  • dofinansowanie wypoczynku
  • dofinansowanie wakacji dzieci
  • paczki świąteczne
WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE
  • Wykształcenie wyższe techniczne o profilu mechanicznym lub budowlanym
  • Znajomość zagadnień metrologicznych związanych w wykonywaniu pomiarów wielkości fizycznych
  • Znajomość podstaw konstrukcji budowlanych w szczególności konstrukcji prętowych
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Znajomość programów: WORD, EXCEL, AUTOCAD, SOLID WORKS lub pokrewnych
  • Chęć do nauki i pogłębiania Swojej wiedzy
  • Zaangażowanie, kreatywność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy
  • Prawo jazdy kat. B

OPIS STANOWISKA

Oferta ważna do 26.04.2023 r.

CODZIENNE ZADANIA

  • Prowadzenia badań wytrzymałościowych konstrukcji tymczasowych:
    • Przyjmowanie wyrobów do badań zgodnie z postanowieniami procedury,
    • Przekazywanie wyrobów po badaniach zgodnie z postanowieniami procedury,
    • Wykonywanie badań i stosownej dokumentacji z zastosowaniem postanowień procedury i instrukcji systemu jakości,
    • Opracowywanie wyników badań w formie załączników do ekspertyzy,
    • Opracowywanie ekspertyz – sprawozdań z badań,
    • Nadzór nad aparaturą pomiarową
  • Koordynacja z poziomu zakładu procesów certyfikacyjnych dotyczących konstrukcji tymczasowych, realizowanych w instytucie
  • Prowadzenie prac badawczo rozwojowych w zakresie konstrukcji tymczasowych
  • Czynne uczestniczenie w projektowaniu nowych stanowisk badawczych oraz prac modernizacyjnych stanowisk już istniejących.

MILE WIDZIANE

  • Znajomość programu: Autodesk Robot Structural Analysis Professional,
  • Znajomość zagadnień techniki rusztowaniowej w zakresie teoretycznym i wykonawczym
  • Znajomość systemów zarządzania jakością w zakładach produkcyjnych

BENEFITY

  • Ciekawą pracę pełną wyzwań
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Szkolenia kierunkowe: możliwość uzyskania uprawnień montera rusztowań, elektrycznych do 1 kV, obsługi zaawansowanej aparatury pomiarowej (np. Wizyjny system pomiarowy Aramis Adjustable 3D) itp.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych – dofinansowanie nauki języków obcych, szkoleń, kursów itp.
  • Pracę w przyjaznej atmosferze